مایکروسافت به جنگ Salesforce می‌رود!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مایکروسافت به جنگ Salesforce می‌رود!
نوشته شده در چهار شنبه 1 آبان 1392
بازدید : 195
نویسنده : Reza Mehdizadeh

به نقل از JDN، در حال حاضر يکپارچگي اين محصول با شبکه اجتماعي يامر انجام شده و به زودي امکان استفاده آن در آي پد و محصولات آندرويدي نيز مهيا خواهد شد .

 

مایکروسافت چند ماهی است اعلام کرده، قصد دارد وارد دنیای محصولات Dynamics شود و به عنوان یک رقیب جدی برای Salesforce مطرح باشد.

 

 

 

حالابه نظر مي رسد که با عرضه Dynamics CRM Online به طور جدي قدم هايي براي ورود به اين بازار برداشته است. استراتژي اصلي مايکروسافت رقابت جدي با شرکت Salesforce اعلام شده است. يکي از ويژگي هاي اصلي اين محصول قابليت يکپارچه سازي با آفيس ۳۶۵و نرم افزار ارتباطي لينک و قابليت سينک با شبکه اجتماعي يامر است. قدم بعدي اين محصول يکپارچگي با رايانه هاي لوحي ويندوز ۸، تلفن هاي هوشمند ويندوز فون، آي فون، محصولات آندرويدي و آي پد است.

 

ویژگی اصلی Dynamics CRM Online طراحی مجدد فرآیند کسب و کار با هدف ارتباط بهتر بخش‌های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش شرکت‌ها اعلام شده است. مایکروسافت حدود ۳سال است که روی موضوع مجازی‌سازی محصولاتش فعالیت می‌کند و قصد دارد به طور جدی وارد بخش محصولات مالی، خدماتی و تولیدی شود و بدین منظور همکاری تازه‌ای را با یکی از شرکت‌های حاضر در این بخش به نام InsideView آغاز کرده است.

 

 

 

عرضه محصول جدید مایکروسافت از ۳۰اکتبر در آمریکا و از ابتدای سال ۲۰۱۴در سراسر جهان آغاز خواهد شد.

 

مایکروسافت برای سال آینده به منظور بهبود محصولاتش سرمایه‌گذاری گسترده‌ای روی موضوعات بازاریابی و تحلیل داده‌های شبکه‌های اجتماعی انجام خواهد داد. کاری که چند وقتی است آن را آغاز کرده است. این شرکت اعلام کرده به طور مرتب به روز رسانی Dynamics CRM Online انجام خواهد داد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: